ASISTENT/KA/ HLAVNÍ RECEPČNÍ – administrativní budova (vhodné i pro absolventy)

2. 7. 2021

Příjemné vystupování, samostatnost a pečlivost k vám neodmyslitelně patří? Jste rád/a v centru dění a máte rád/a přehled o dění kolem vás? Komunikace (osobní i telefonická) pro vás znamená radost nikoliv stres? Pak hledáme možná právě vás!

Co budete mít u nás na starosti?

  • administrativní podpora manažera správy nemovitostí
  • správa dokumentace, smluv, objednávek, vyúčtování služeb a energií nájemcům
  • zpracování a evidence faktur
  • správa vozového parku
  • zajištění běžného chodu recepce
    (uvedení návštěv, vyřizování příchozích telefonátů apod.)
  • administrativní práce spojené s chodem recepce
    (vedení knihy návštěv, klíčů, evidence pošty, kopírování, apod.)
  • další činnosti spojené se správou budovy
    (obsluha zabezpečovací signalizace, kamerového a přístupového systému, měsíční odečty energií, apod.)
  • výpomoc při organizaci firemních akcí

 Co od nového kolegy očekáváme?

  • příjemné vystupování, komunikativnost
  • samostatnost, pečlivost, dochvilnost
  • práci na PC – uživatelskou znalost MS Office
  • praxe v oboru správy nemovitostí výhodou
  • znalost účetnictví výhodou
  • ŘP sk. B – aktivní řidič/ka (občasné výjezdy v rámci Brna)
  • nástup dle domluvy (ideálně od srpna)

Co u nás najdete?

  • příjemné pracovní prostředí (více na www.avriopoint.cz)
  • plný pracovní úvazek s pracovní dobou 7.30 – 16.00 hodin
  • 5 týdnů dovolené, stravenky, zdravotní volno
  • možnost profesního růstu
  • vše ostatní rádi probereme na osobním setkání

V případě zájmu o nabízenou pracovní pozici přiložte, prosím, stisknutím tlačítka ODPOVĚDĚT svůj aktuální strukturovaný životopis.

Děkujeme za váš zájem, rádi se vám ozveme a těšíme se na vás při rozhovoru u kávy nebo čaje.