Hledáme novou posilu do našeho týmu – OFFICE MANAGER
Co budete mít u nás na starosti?
- budete pravou rukou ředitele AVRIOINVEST, AVRIO Group
a částečně i generálního ředitele skupiny AD Group
- organizaci schůzek, jednání, porad a zajištění běžné administrativy
- komunikaci dovnitř i vně firmy jménem vedení společnosti
- zefektivnění procesů souvisejících se svěřenou agendou
- velmi úzkou spolupráci s dalšími kolegyněmi/kolegy napříč skupinou AD Group
Co od nové kolegyně/kolegy očekáváme?
- příjemné vystupování a komunikační dovednosti (ústní i písemné)
- velmi dobré organizační schopnosti, systematičnost a nové nápady
- aktivní, samostatný přístup k řešení problémů, flexibilitu
- vysokou míru loajality a profesionality
- práci na PC – uživatelskou znalost MS Office (vítáme znalost Office 365)
- praxi na obdobné pozici – vítáme
Co u nás najdete?
- zajímavou, rozmanitou a odpovědnou práci v prosperující společnosti
- komunikativního šéfa s lidským přístupem, který ocení profesionalitu
a uspořádanost
- fajn kolegyně/kolegy
(vycházíme si vstříc a rádi se scházíme na akcích i mimo pracovní dobu)
- moderní pracovní prostředí (více na www.avriopoint.cz)
- možnost profesně růst společně s námi
(podpoříme vás ve vašem dalším vzdělávání)
- vše ostatní rádi probereme na osobním setkání
V případě zájmu o nabízenou pracovní pozici zašlete, prosím, svůj aktuální strukturovaný životopis na hr@avrioinvest.cz. Budeme rádi, když připojíte krátkou zprávu – „Proč právě k nám?“